WSPÓŁPRACA
Każdorazowo staramy się znaleźć optymalną formę współpracy z naszymi Klientami, która przyniesie najlepszy efekt. W niektórych przypadkach stosujemy kombinacje poniższych form:
– abonament – współpraca stała
– szkolenia / warsztaty
– projekty
– rozliczanie godzinowe konsultantów
– success fee
AKTUALNOŚCI
Automatyzacja procesów marketingowych
Podajemy kilka przykładów co można zautomatyzować w obszarze marketingu: E-mail marketing, kampanie reklamowe i wiele innych.
10 najczęstszych problemów firm – Część dziesiąta – Zła komunikacja
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem
Dotacje unijne 2023-2027
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem
10 najczęstszych problemów firm – Część dziewiąta – Błędne określenie ceny
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem