SPRZEDAŻ
Zajmując się w firmach zagadnieniami sprzedażowymi, staramy się rozpatrywać je w ujęciu koncepcji całego przedsiębiorstwa.
Nasi eksperci w dziedzinie sprzedaży pomogą zastosować odpowiednie narzędzia i zaktywizują te kanały sprzedażowe, które pozwolą uzyskać zaplanowane przychody. Wprowadzimy monitoring budżetów sprzedażowych połączony ze stałą weryfikacją odchyleń. Twój zespół sprzedażowy uzyska wsparcie w zarządzaniu w postaci umiejętności personalnych oraz narzędzi do kontroli wskaźników. Nasze doświadczenie z innych branż pomaga często udrożnić zastałe kanały sprzedażowe.
Dzięki KPI zdefiniujemy cele i pokażemy Ci jak je osiągnąć. Nasi eksperci od pricingu zweryfikują i zoptymalizują Twoją politykę cenową.
W projektach koncentrujących się na sprzedaży zauważyliśmy, że firmy bardzo często posiadają problemy ze:
– zdefiniowaniem swoich grup towarowych, ich marż i narzutów
– określeniem w jaki sposób można zaprognozować sprzedaż i jak zdefiniować cele, by nie były one jedynie procentowym podniesieniem poprzeczki na kolejny rok
– odpowiednim motywowaniem zespołów sprzedażowych i pojedynczych pracowników działów sprzedażowych
– nieprzemyślaną koncentracją na jednym z elementów procesu sprzedażowego, który odbywa się kosztem innego i tak przykładowo skupienie następuje na wyborze i pozyskaniu natomiast nie na utrzymaniu i budowaniu trwałych relacji z klientem.
Zauważyliśmy, że wnikliwa analiza często zmienia wizerunek zarówno bieżącego jak i przyszłego klienta firmy, jego potrzeb oraz pojęcia konkurencji.
Nasze doświadczenie pokazuje też, jak wiele w firmie można osiągnąć, chociażby poprzez dostosowanie odpowiednich narzędzi do zarządzania sprzedażą lub zestrojenie istniejącego CRMu z procesami.
AKTUALNOŚCI
Zastanawiasz się nad wejściem na rynek chiński? to realne.
Polscy przedsiębiorcy powinni wziąć pod uwagę zacieśnianie kontaktów z Chinami. Można śmiało stwierdzić, że MŚP również mają potencjał, aby wejść na rynek chiński.
7 inspiracji, które zwiększą zyskowność i skuteczność Twojej firmy
Jak zwiększyć zyski i skuteczność biznesu? Wypisaliśmy kilka naszych rekomendacji, które przekazaliśmy naszymi nowym klientom.
Sukcesja w polskiej firmie
Dowiedz się, jak przeprowadzić w dobry sposób proces sukcesji w Twojej firmie i jak uniknąć najczęstszych błędów.
Motywatory – co motywuje pracowników do pracy poza pieniędzmi
Dowiedz się jak zmotywować pracowników w Twojej firmie do pracy, używając motywatorów pozafinansowych, które działają.