SPRZEDAŻ
Zajmując się w firmach zagadnieniami sprzedażowymi, staramy się rozpatrywać je w ujęciu koncepcji całego przedsiębiorstwa.
Nasi eksperci w dziedzinie sprzedaży pomogą zastosować odpowiednie narzędzia i zaktywizują te kanały sprzedażowe, które pozwolą uzyskać zaplanowane przychody. Wprowadzimy monitoring budżetów sprzedażowych połączony ze stałą weryfikacją odchyleń. Twój zespół sprzedażowy uzyska wsparcie w zarządzaniu w postaci umiejętności personalnych oraz narzędzi do kontroli wskaźników. Nasze doświadczenie z innych branż pomaga często udrożnić zastałe kanały sprzedażowe.
Dzięki KPI zdefiniujemy cele i pokażemy Ci jak je osiągnąć. Nasi eksperci od pricingu zweryfikują i zoptymalizują Twoją politykę cenową.
W projektach koncentrujących się na sprzedaży zauważyliśmy, że firmy bardzo często posiadają problemy ze:
– zdefiniowaniem swoich grup towarowych, ich marż i narzutów
– określeniem w jaki sposób można zaprognozować sprzedaż i jak zdefiniować cele, by nie były one jedynie procentowym podniesieniem poprzeczki na kolejny rok
– odpowiednim motywowaniem zespołów sprzedażowych i pojedynczych pracowników działów sprzedażowych
– nieprzemyślaną koncentracją na jednym z elementów procesu sprzedażowego, który odbywa się kosztem innego i tak przykładowo skupienie następuje na wyborze i pozyskaniu natomiast nie na utrzymaniu i budowaniu trwałych relacji z klientem.
Zauważyliśmy, że wnikliwa analiza często zmienia wizerunek zarówno bieżącego jak i przyszłego klienta firmy, jego potrzeb oraz pojęcia konkurencji.
Nasze doświadczenie pokazuje też, jak wiele w firmie można osiągnąć, chociażby poprzez dostosowanie odpowiednich narzędzi do zarządzania sprzedażą lub zestrojenie istniejącego CRMu z procesami.
AKTUALNOŚCI
Co będą automatyzować nasi klienci w tym roku w swoich firmach?
Słowem kluczowym biznesu w 2022 było na pewno słowo AUTOMATYZACJA. Odmieniane na wszystkie możliwe sposoby w 2023 będzie używane jeszcze częściej i instesywniej.
10 najczęstszych problemów firm – Część siódma – Zaniedbanie kultury, zasad, wartości
Ostatnio rozpoczęliśmy pracę z klientem, którego firma może służyć za przykład, jak powinna wyglądać kultura organizacji. Doskonałą atmosferę czuć było już od wejścia do biura. Przywitali nas świadomi, profesjonalni pracownicy.
Jak walczyć z inflacją? 20 strategii
Kto nie przeżył inflacji na początku lat 90tych lub inflacji z 2022 roku ten nie wie czym jest inflacja i tylko teoretyzuje. Może stworzyć tą lub inną definicję, nic nie uczy nas lepiej niż praktyka a ta im boleśniejsza tym bardziej zapada w pamięć.
10 najczęstszych problemów firm – Część szósta – budżetowanie
Budżet powinien być podstawowym narzędziem operacyjnym każdej firmy. Określa konkretne cele oraz odpowiedzialność w organizacji za ich realizację. To dokument, na podstawie którego działy komunikują się ze sobą i planują swoje czynności operacyjne