SPRZEDAŻ

Zajmując się w firmach zagadnieniami sprzedażowymi, staramy się rozpatrywać je w ujęciu koncepcji całego przedsiębiorstwa.

Nasi eksperci w dziedzinie sprzedaży pomogą zastosować odpowiednie narzędzia i zaktywizują te kanały sprzedażowe, które pozwolą uzyskać zaplanowane przychody. Wprowadzimy monitoring budżetów sprzedażowych połączony ze stałą weryfikacją odchyleń. Twój zespół sprzedażowy uzyska wsparcie w zarządzaniu w postaci umiejętności personalnych oraz narzędzi do kontroli wskaźników. Nasze doświadczenie z innych branż pomaga często udrożnić zastałe kanały sprzedażowe.

Dzięki KPI zdefiniujemy cele i pokażemy Ci jak je osiągnąć. Nasi eksperci od pricingu zweryfikują i zoptymalizują Twoją politykę cenową.

W projektach koncentrujących się na sprzedaży zauważyliśmy, że firmy bardzo często posiadają problemy ze:

– zdefiniowaniem swoich grup towarowych, ich marż i narzutów

– określeniem w jaki sposób można zaprognozować sprzedaż i jak zdefiniować cele, by nie były one jedynie procentowym podniesieniem poprzeczki na kolejny rok

– odpowiednim motywowaniem zespołów sprzedażowych i pojedynczych pracowników działów sprzedażowych  

–  nieprzemyślaną koncentracją na jednym z elementów procesu sprzedażowego, który odbywa się kosztem innego i tak przykładowo skupienie następuje na wyborze i pozyskaniu natomiast nie na utrzymaniu i budowaniu trwałych relacji z klientem.

Zauważyliśmy, że wnikliwa analiza często zmienia wizerunek zarówno bieżącego jak i przyszłego klienta firmy, jego potrzeb oraz pojęcia konkurencji.

Nasze doświadczenie pokazuje też, jak wiele w firmie można osiągnąć, chociażby poprzez dostosowanie odpowiednich narzędzi do zarządzania sprzedażą lub zestrojenie istniejącego CRMu z procesami.

AKTUALNOŚCI

ZOBACZ WSZYSTKIE