MARKETING
Pomożemy stworzyć i wdrożyć kompletną strategię marketingową, opartą nie tylko na relacji z działem sprzedaży, ale również coraz częściej z działem IT ( programy lojalnościowe), czy analitykami w firmie. Bez względu na to, czy powinieneś zwiększyć sprzedaż, uzyskać lepszą rozpoznawalność marki, czy pozyskać największą grupę odbiorców Twojej treści w social media, czy w Twoim serwisie internetowym – tak dopasujemy działania, by były najbardziej efektywne. Działamy w obszarach:
– e-marketing – SEO, kampanie Adwords, remarketing, e-mail marketing
– content marketing
– brand marketing
– PR
Częste błędy na które zwróciliśmy uwagę naszym Klientom przy realizacji planów marketingowych to:
– brak częściowych rozliczeń budżetów marketingowych
– brak skalowalności działań marketingowych
– akceptacja innego efektu niż zakładał to plan. Przykładowo – wzrost użytkowników portali społecznościowych, ale brak wzrostu sprzedaży lub większa ilość odwiedzin strony www jednak bez wzrostu leadów.
Wiemy jak uniknąć tych błędów.
AKTUALNOŚCI
Co będą automatyzować nasi klienci w tym roku w swoich firmach?
Słowem kluczowym biznesu w 2022 było na pewno słowo AUTOMATYZACJA. Odmieniane na wszystkie możliwe sposoby w 2023 będzie używane jeszcze częściej i instesywniej.
10 najczęstszych problemów firm – Część siódma – Zaniedbanie kultury, zasad, wartości
Ostatnio rozpoczęliśmy pracę z klientem, którego firma może służyć za przykład, jak powinna wyglądać kultura organizacji. Doskonałą atmosferę czuć było już od wejścia do biura. Przywitali nas świadomi, profesjonalni pracownicy.
Jak walczyć z inflacją? 20 strategii
Kto nie przeżył inflacji na początku lat 90tych lub inflacji z 2022 roku ten nie wie czym jest inflacja i tylko teoretyzuje. Może stworzyć tą lub inną definicję, nic nie uczy nas lepiej niż praktyka a ta im boleśniejsza tym bardziej zapada w pamięć.
10 najczęstszych problemów firm – Część szósta – budżetowanie
Budżet powinien być podstawowym narzędziem operacyjnym każdej firmy. Określa konkretne cele oraz odpowiedzialność w organizacji za ich realizację. To dokument, na podstawie którego działy komunikują się ze sobą i planują swoje czynności operacyjne