NASZ ZESPÓŁ

Maciej Lubieniecki

Maciej Lubieniecki - Prezes zarządu, Ekspert ds. strategii i optymalizacji firm

Odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne i nadzór nad projektami. Koordynuje prace zespołu kilkunastu ekspertów dopasowanych do danego projektu. Wielokrotnie optymalizował firmy pod kątem przychodów, efektywności i kosztów. Wdraża w przedsiębiorstwach długoterminowe strategie zwiększające ich przewagi konkurencyjne i zyskowność. Pomaga przeprowadzić proces transformacji w kolejnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa.

e-mail: maciej.lubieniecki@vnav.pl

Agnieszka Szczepkowska - Partner zarządzający ds. sprzedaży i budowania marki

Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła  w Deutsche Banku opiekując się  portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.

Na przestrzeni kilku lat rozbudowała i usprawniła departament sprzedaży Centrali ERGO Hestia. Brała udział w budowaniu systemu iHestia, tworzeniu programów motywacyjno-rozwojowych oraz programów naprawczych dla jednostek terenowych w 24 regionach na terenie całego kraju. Tworzy i prowadzi autorskie panele szkoleniowe oraz warsztaty. Prowadzi również projekty budowania brandu od podstaw – od identyfikacji wizualnej, poprzez strukturę i komunikację wewnątrz organizacji, aż po procesy sprzedażowe oparte o customer journey.

e-mail: agnieszka.szczepkowska@vnav.pl
Bartłomiej Garboliński

Bartłomiej Garboliński - Partner zarządzający ds. Finansów

Wieloletnie doświadczenie w randze dyrektora finansowego, koordynatora działań kontrolingowych w różnych branżach. Modeluje przedsiębiorstwa przy pomocy zaawansowanych technologii analitycznych. Koordynuje projekty budżetowe, zarzadzania płynnością oraz optymalizujące finanse w przedsiębiorstwach naszych klientów.  W roli zewnętrznego dyrektora finansowego koordynuje prace dużych działów finansowo-kontrolingowych i usprawniając procesy finansowe. Uczestniczy i pomaga wdrażać zaawansowane rozwiązania BI.

e-mail: bartlomiej.garbolinski@vnav.pl
 
Rafał Szreder kontroling

Rafał Szreder - Ekspert ds. kontrolingu i audytu finansowego

Ekspert w dziedzinie rachunkowości finansowej, sprawozdawczości, audytu oraz controllingu. Posiada bardzo szerokie doświadczenie w finansach, zarówno jako osoba odpowiedzialna za prowadzenie projektów audytu finansowego, jak i samodzielnie realizowane zadania na stanowisku kontrolera oraz analityka finansowego w firmach z branży TSL. Dzięki różnorodności poznanych na przestrzeni dotychczasowej kariery zawodowej przedsiębiorstw, jest osobą bardzo dobrze rozumiejącą ich funkcjonowanie zarówno od strony czysto finansowej jak i procesów w nich zachodzących.
Jaroslaw Leszkowicz

Jarosław Leszkowicz - Ekspert ds. inwestcji

Ekspert branży finansowej. Od ponad 14 lat niezmiennie wspiera klientów w podejmowaniu decyzji finansowych. Od ponad 6 lat prowadzi również swoją kancelarię finansową gdzie świadczy usługi finansowe dla setek klientów w zakresie leasingów, ubezpieczeń i kredyty.
Krzysztof Jukowski

Krzysztof Jukowski - Ekspert ds. zaopatrzenia

Ekspert w dziedzinie optymalizacji działów zaopatrzenia. Doświadczenie zdobywał przez szereg lat w takich firmach jak Pepsi, Stock Polska, Ciech, MARS czy PKN Orlen.   Był odpowiedzialny za całe piony zaopatrzenia, szkolił i audytował firmy pod kątem zakupów. Od wielu lat jako doświadczony doradca biznesowy i szkoleniowiec pomaga optymalizować najbardziej kosztochłonne obszary firm – działy zaopatrzenia. 

Agnieszka Szroder-Brzeska

Agnieszka Szroder-Brzeska - Ekspert ds. finansowo-księgowych

Specjalista ds. księgowości, doświadczenie w organizacji i prowadzeniu księgowości w przedsiębiorstwach usługowych, handlowych i produkcyjnych. Jej silną stroną jest analiza finansowa i sprawozdawczość zarządcza. Wielokrotnie sprawowała funkcję głównej księgowej i dyrektora finansowego.

Slawomir Nichczynski technologia

Sławomir Nichczyński - Broker Nowych Technologii

Od blisko 10 lat związany zawodowo z nowymi technologiami. Prowadzi konsultacje i doradza w zakresie B+R, zajmuje się także transferem technologii w celu optymalizacji procesów w biznesie. Realizował projekty z zakresu obserwacji Ziemi, nawigacji i łączności satelitarnej, bezpieczeństwa kosmicznego, a także edukacyjne, promujące rozwój kariery w sektorze kosmicznym w Polskiej Agencji Kosmicznej. Prowadzi autorską audycję radiową, gdzie zaprasza gości z obszaru nauki, technologii i biznesu. Absolwent studiów z zakresu Prawa Własności Intelektualnej i Prawa Nowych Technologii na Uniwersytecie Gdańskim.

Mateusz Lip ekspert ds kredytów

Mateusz Lip - Ekspert ds. kredytów dla firm

Od 2015 r. pomaga w uzyskiwaniu finansowania dla firm na bazie wieloletnich relacji z kilkunastoma bankami. Mateusz specjalizuje się w uzyskiwaniu kredytów inwestycyjnych. Uzyskał wiele milionowych kredytów na zakup oraz budowy nieruchomości przez firmy.

Wyróżnia go współpraca z bankami, które standardowo nie współpracują z innymi brokerami kredytowymi.
Wykonuje również audyty umów kredytowych tak aby przedsiębiorcy mieli pewność, że produkty kredytowe, które posiadają są dla nich korzystne.
Kluczowy przykład: dzięki wykonanemu audytowi klient zaoszczędził aż 180 000 zł. przy optymalizowaniu finansowania.

Marcin Jurczyński

Marcin Jurczyński - Ekspert ds. procesów produkcji

Ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów produkcyjnych. Doświadczenie zdobywał przez wiele lat w międzynarodowych firmach takich jak Flextronics, Gemalto, Thales czy MpicoSys. Zarządzał działami wdrożenia nowych produktów i systemów do zarządzania produkcją. Był odpowiedzialny za zarządzanie projektami i optymalizację procesów produkcji na skalę miliona sztuk miesięcznie. Od wielu lat jako doświadczony doradca i szkoleniowiec przeprowadza audyty produkcji i pomaga optymalizować procesy produkcyjne.

Jacek Witt

Jacek Witt – Ekspert d/s systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem

Konsultant, audytor, menedżer i przedsiębiorca. Ekspert ds. wdrażania i utrzymywania syste-mów zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem, w tym: ISO 9001 (jakość), ISO 14001 (śro-dowisko), ISO 22301 (ciągłość działania), ISO 45001 (bezpieczeństwo pracy), ISO 50001 (efektywność energetyczna), ISO 27001/RODO (bezpieczeństwo informacji), HACCP/ISO 22000/IFS/BRC (bezpieczeństwo żywności), AQAP (jakość dla dostawców NATO) oraz WSK (dual use).
Grzegorz Grzegorczyk

Grzegorz Grzegorczyk - Ekspert ds. komunikacji

Specjalista komunikacji biznesowej i umiejętności interpersonalnych. Pomaga menadżerom średniego i wysokiego szczebla podnosić ich kompetencję prowadzenia skutecznych rozmów ze współpracownikami i z klientami oraz osiągania porozumienia oraz wzajemnego zaufania. Szkoli też ludzi biznesu w prowadzeniu prezentacji, spotkań firmowych oraz innych wystąpień publicznych, również przed kamerą, w języku polskim, jak i angielskim.

Mateusz Pieranski

Mateusz Pierański - Ekspert ds. business intelligence

Ekspert doradztwa technologicznego z historią współpracy z branżą FMCG. Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie z Business Intelligence, bazami danych, raportowaniem korporacyjnym i integracją danych. Specjalizuje się w przetwarzaniu potrzeb informacyjnych klienta w szyte na miarę rozwiązania technologiczne. Jego silne strony to zarządzanie projektami, Business Intelligence, integracja danych, analiza danych, modelowanie, raportowanie, systemy ERP, Power BI, Microsoft Excel (+VBA), SQL, Tableau.
Marek Wróbel

Marek Wróbel - Ekspert ds. HR

Ekspert rynku pracy, HR-u, zarządzania dostawcami usług i systemów HR-owych oraz doradztwa inwestorom wchodzącym na rynki Europy Środkowo-Wschodniej w zakresie lokalizacji inwestycji pod kątem dostępu do wykwalifikowanych kadr. Doświadczenie zdobywał przez ponad 15 lat pracy u światowych liderów rozwiązań związanych z zasobami ludzkimi: Randstad, HAYS i ManpowerGroup; gdzie odpowiadał za linie biznesowe w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
Obecnie wspiera klientów w zakresie doboru dostawców usług HR (kontrakting, praca tymczasowa, rekrutacja, outsourcing); doboru systemów VMS (Vendor Management Systems); doradztwa personalnego na średnie i wyższe stanowiska, szkoleń w zakresie sprzedaży i prawa pracy, raportów dotyczących dostępności kadr w wybranych regionach (‘market mapping’), itp.
Specjalizuje się również w elastycznych formach pracy oraz optymalizacji i implementacji modeli współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług HR. Autor wielu publikacji dotyczących stanu rynku pracy, Marek pracuje w językach: polskim, angielskim, rosyjskim i hiszpańskim.

Dorota Jasińska - Ekspert ds. internacjonalizacji

Ekspert z 16-letnim doświadczeniem we wprowadzaniu produktów na międzynarodowe rynki oraz w tworzeniu i rozwoju sieci  sprzedaży, pozyskiwaniu partnerów franczyzowych, budowaniu relacji B2B oraz w  koordynacji imprez targowych na całym świecie. Doskonała znajomość takich rynków jak  Rosja, Ukraina oraz kraje nadbałtyckie, Czechy, Węgry, Rumunia i Chorwacja

Wieloletnia współpraca z firmami  LPP S.A (marki: Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) i  Etos S.A ( marka Diverse).

Patryk Siedlinski marketing2

Patryk Siedliński - Koordynator działu marketingu

Koordynuje wielowymiarowe projekty marketingowe. Wieloletni ekspert w marketingu i ecommerce ze szczególnym akcentem na komunikację i marketing online. Specjalizuje się w budowaniu obecności marek w internecie, łącząc sprawną komunikację i wizerunek ze sprzedażą.

Współpracował z Wirtualną Polską, Wyborową Pernod Ricard, Polskim Związkiem Piłki Nożnej czy Galerią Bałtycką. W swojej karierze piastował stanowisko szefa działu komunikacji i rzecznika prasowego w Lechii Gdańsk. Obecnie odpowiada m.in. za marketing marki Marie Zélie i inne projekty z dużym potencjałem.

KONTAKT

 
 Masz dodatkowe pytania?

Chcesz skorzystać z naszych usług lub dowiedzieć się jak możemy Tobie pomóc?
Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Maciej Lubieniecki – 501 248 867