SPRZEDAŻ
Zajmując się w firmach zagadnieniami sprzedażowymi, staramy się rozpatrywać je w ujęciu koncepcji całego przedsiębiorstwa.
Nasi eksperci w dziedzinie sprzedaży pomogą zastosować odpowiednie narzędzia i zaktywizują te kanały sprzedażowe, które pozwolą uzyskać zaplanowane przychody. Wprowadzimy monitoring budżetów sprzedażowych połączony ze stałą weryfikacją odchyleń. Twój zespół sprzedażowy uzyska wsparcie w zarządzaniu w postaci umiejętności personalnych oraz narzędzi do kontroli wskaźników. Nasze doświadczenie z innych branż pomaga często udrożnić zastałe kanały sprzedażowe.
Dzięki KPI zdefiniujemy cele i pokażemy Ci jak je osiągnąć. Nasi eksperci od pricingu zweryfikują i zoptymalizują Twoją politykę cenową.
W projektach koncentrujących się na sprzedaży zauważyliśmy, że firmy bardzo często posiadają problemy ze:
– zdefiniowaniem swoich grup towarowych, ich marż i narzutów
– określeniem w jaki sposób można zaprognozować sprzedaż i jak zdefiniować cele, by nie były one jedynie procentowym podniesieniem poprzeczki na kolejny rok
– odpowiednim motywowaniem zespołów sprzedażowych i pojedynczych pracowników działów sprzedażowych
– nieprzemyślaną koncentracją na jednym z elementów procesu sprzedażowego, który odbywa się kosztem innego i tak przykładowo skupienie następuje na wyborze i pozyskaniu natomiast nie na utrzymaniu i budowaniu trwałych relacji z klientem.
Zauważyliśmy, że wnikliwa analiza często zmienia wizerunek zarówno bieżącego jak i przyszłego klienta firmy, jego potrzeb oraz pojęcia konkurencji.
Nasze doświadczenie pokazuje też, jak wiele w firmie można osiągnąć, chociażby poprzez dostosowanie odpowiednich narzędzi do zarządzania sprzedażą lub zestrojenie istniejącego CRMu z procesami.
AKTUALNOŚCI
Jakie ryzyka są najistotniejsze dla przedsiębiorców w 2023 roku?
Dowiedz się, jakie trendy i zagrożenia mogą wpłynąć na Twoją firmę i jak przygotować się na potencjalne wyzwania.
Ulga badawczo-rozwojowa
Ulga badawczo- rozwojowa, wszystko co musisz wiedzieć aby odliczyć nawet 50% kosztów prac badawczo-rozwojowych od podstawy opodatkowania.
Eksperci Venture Navigator- Agnieszka Szczepkowska ekspert ds. sprzedaży i budowania marki
Prezentujemy naszego eksperta ds. sprzedaży i budowania marki który na co dzień zarządza naszymi projektami- Agnieszka Szczepkowska
Które koszty firm będą najbardziej rosły do 2027?
Przedstawiamy krótkie zestawienie kosztów, które wzrosną do roku 2027. Ma ono na celu urealnić planowanie i budżetowanie na najbliższe lata.