MARKETING
Pomożemy stworzyć i wdrożyć kompletną strategię marketingową, opartą nie tylko na relacji z działem sprzedaży, ale również coraz częściej z działem IT ( programy lojalnościowe), czy analitykami w firmie. Bez względu na to, czy powinieneś zwiększyć sprzedaż, uzyskać lepszą rozpoznawalność marki, czy pozyskać największą grupę odbiorców Twojej treści w social media, czy w Twoim serwisie internetowym – tak dopasujemy działania, by były najbardziej efektywne. Działamy w obszarach:
– e-marketing – SEO, kampanie Adwords, remarketing, e-mail marketing
– content marketing
– brand marketing
– PR
Częste błędy na które zwróciliśmy uwagę naszym Klientom przy realizacji planów marketingowych to:
– brak częściowych rozliczeń budżetów marketingowych
– brak skalowalności działań marketingowych
– akceptacja innego efektu niż zakładał to plan. Przykładowo – wzrost użytkowników portali społecznościowych, ale brak wzrostu sprzedaży lub większa ilość odwiedzin strony www jednak bez wzrostu leadów.
Wiemy jak uniknąć tych błędów.
AKTUALNOŚCI
Automatyzacja procesów marketingowych
Podajemy kilka przykładów co można zautomatyzować w obszarze marketingu: E-mail marketing, kampanie reklamowe i wiele innych.
10 najczęstszych problemów firm – Część dziesiąta – Zła komunikacja
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem
Dotacje unijne 2023-2027
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem
10 najczęstszych problemów firm – Część dziewiąta – Błędne określenie ceny
Jedno z pytań, które powodują konsternację u klienta na początku współpracy, to: „Jak tworzycie Wasze ceny?” Bez względu na to czy pytamy zarząd, menadżera sprzedaży czy dyrektora finansowego, zastanawiające jest, że odpowiedź sprawia aż tak duży problem